Sol, fyra minusgrader och ännu en husvisning.

Det är inte var dag det är så fint väder så bäst att passa på!

Ture och jag gick ut på gårdsplanen, han för att skotta snö och jag för att testa vad jag lärt mig av Nicklas om kameran under gårdagen. Efter en timme fick vi nog av den friska luften och gick in och åt mat för att sedan fixa iordning oss och åka på årets första, men förmodligen långt ifrån sista husvisning.

Man skulle kunna tro att det efter december månads stiltje på husfronten fanns ett sug efter att fortsätta jakten på hus. Och visst, det gör det väll annars skulle vi inte åkt idag, men att än en gång ta på sig dom blå tossorna, hälsa artigt på mäklaren, spana in de andra nötterna (läs: eventuella budgivningsettor) och våldgästa någon annans hem känns bara jobbigt. 

Huset då. Jo men visst, ett totalt sönderrenoverat 60-tals tegelhus med fönsterbrädor i original att glädjas åt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0