En lördag i början av januari.

Sitter nu och kollar på ett av mina favoritprogram nämligen Dragons' Den. Entreprenörer med affärsideér som presenterar sina ideér för investerare.

Idag har vi varit hos Vicke med familj i Norrköping. Som alltid, mycket trevligt att hänga ihop. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, tänk vilken tur att vi fick barn samtidigt. Det skiljer ju trots allt några år mellan oss och varken hon eller jag planerade knappast ihjäl oss när vi blev gravida. So to say....

Lek i parken med värmande kaffe, lunch tillsammans och sist men inte minst, en snabbkurs av min kamera tillsammans med Vickes Nicklas som är fotograf. Under tiden när vi gick igenom kamreran knäppte han några exempelbilder.

Ganska okey bilder om ni frågar mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0