Mot banken...

Onsdag och en ganska så kärv en. Ingrid är genomförkyld och Ture som inte brukar ha några problem med att komma i säng var igår kväll uppe långt efter läggdags. Helt enkelt inte de bästa förutsättningarna för en toppendag.

Just nu väntar jag på mamma som ska barnvakta när jag och Pelle går till en av de banker vi ska träffa inför huslånet. Har försökt att läsa på och skrivit ner lite vad man bör kolla upp men annars vet jag inte. Gillar inte själva tanken på att med mössan i hand och behöva skrapa med foten inför en liten bankflicka född 86. Men, men det är väl bara att gilla läget. Vi har ju själva försatt oss i den här situationen ;-)

Nähe, nu är det dags att pigga upp sig i sann LCHF-anda med några björnbär från kollo och en klick 36%-ig grädde. Sa jag förresten att jag på 14 dagar har gått ner 5,1 kilo. Inte 5 kg utan 5,1.
Det säger i alla fall jag HURRA till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0