Naturrutan

Det blev en bra söndag det här. Tropicariet var en hit och alla var nöjda. Mycket djur att se på en liten yta, vilket betydde att det hände något intressant hela tiden. Krokodiler, ormar, spindlar, ödlor, fiskar, papegojor och små apor. De sistnämnda var lösa så var man sugen på att umgås med en apa var det bara att hålla sig framme. Vilket varken jag eller min sambo gjorde. Han är lite mesig sådär min man. Det kan man kanske inte tro om stundtals "balla Arne" men visst ser ni. 
Man kan lugnt säga att han höll sig i bakgrunden. Å jag med för den delen. 

Att det luktade lite sunkigt överlag är inget man får hänga upp sig på. Men det gör det väl om djur. Jag är nog och kommer nog heller aldrig bli någon djurmänniska när jag tänker efter. Några som i alla fall gillade djuren var Ture, vars favoriter var krokodilerna, och Ingrid som verkade fastnat för de stora fiskarna. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0