Ta tillvara på tiden.

Tiden går verkligen fort nu när nedräkningen tills att jag börjar jobba startat på allvar. Det märks även att det inte bara är jag som tänker på att jag snart kommer gå tillbaka till jobbet utan även mina kollegor. Kul att höra deras röster igen och kul att åter igen få fylla kalendern med inbokade jobbresor.
Redan innan jobbstart ska jag och min vikarie upp till Luleå och titta på en av våra nybyggda butiker som jag kommer att slutföra när jag kommer tillbaka.

Så vad fyller jag nu de sista dagarna med? Självklart med massor Ingrid och massor Ture. Men jag har även en lång lista på saker som jag vill ha fixat och som det inte kommer att finnas tid till när jag väl börjar jobba. På listan står allt från tråkiga saker, som att gå ner i källaren och rensa bland grejorna, till att fixa klart Ingrid och Tures fotoalbum. Med tanke på att det snart bara är en månad kvar borde jag verkligen sätta igång.

Men eftersom jag nu råkat fastna, och sitter rejält fast, i det här jäkla klipp och klistrandet måste jag BARA göra färdigt Tures tavla först. Sedan kanske det är någon annan som behöver en tavla....jag menar, vem vet?!!




Kommentarer
Postat av: Camilla

jag väntar med spänning på slutresultatet

2012-01-17 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0