Spända och oroliga som ett gäng osaliga andar.

Oj oj oj  vad det snurrar runt i fröken Wilzéns kartong nuförtiden. Å nej, jag är inte full, bara det att vi är mitt uppe i ett projekt som jag inte vågar skriva om. Därför ska jag heller inte göra det men jag hoppas verkligen att jag får återkomma och förhoppningsvis då med en glada nyheter.

Till Anna, som har som favoritsport (näst efter att klämma finnar på andra och som till och med har laddat hem en app till IPhonen för ändamålet) att spekulera i om folk är gravida eller ej: NEJ jag är inte gravid. NEJ det är ingen nummer tre på gång. Så nu kan du lägga ner det.

Annars då? Jo jag hittade dom här fantastiska franska tulpanerna i ett skyltfönster. Hade det inte varit för det där jäkla köpstoppet hade bilden varit tagit från vårt vardagsrumsbord. Visst är dom ljuvliga!




Kommentarer
Postat av: Linda

Husbygge?

2012-01-21 @ 14:21:50
Postat av: Sara W

Vi ses imorgon va? Kanske får höra då?

2012-01-21 @ 20:13:32
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad menar du nu??? Skulle jag spekulera om ngt överhuvudtaget någonsin:)

2012-01-22 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0