Pinsamma mej...

Totalt sett har jag har varit borta lite mer än 24 timmar och oj vad jag har saknat min två små. Det trodde jag faktiskt inte. Jag menar 24 timmar, det är ju liksom inte en vecka.

Väl hemma hann jag inte få av mig jackan innan jag gick in till en sovandes Ingrid och stoppade ner näsan i hennes nacke för att snosa lite på min fina lilla vän.
Som tur var hade inte Ture somnat och jag fick en mysig stund med min stora lilla kille när jag la honom. Efter boken Här kommer helikoptern gick vi igenom vad han hade haft för sig när jag varit borta och inte minst gick vi mycket utförligt igenom allt om flygplanet jag hade åkte med.

Skönt att vara hemma igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte mer än människa du heller! Kram på rä

2012-02-01 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0