Ordinär Onsdag.

En högst ordinär föräldraledig dag är straxt till enda. Sovmorgon idag och inget dagis vilket betydde att fröken Strand slog upp sina blå klockan halv sju. Till det säger vi hurra då det är en hel timme senare än hon brukar vakna.

Efter frukost åkte vi till förskolan droppen vilket uppskattades av Ture då vi inte varit där på länge. Pannkakor till lunch och därefter, enligt Tures önskemål, ett maraton av modellerande.

Ja, nu kommer Pelle snart hem och det är dags att börja med middagen. Jag brukar önska att få laga maten då det blir lite av "två flugor i en smäll". Dels får Pelle hänga med dom små och jag får möjligheten att vara lite själv och njuta av känslan att börja och avsluta något utan att bli avbruten. Det blev visst tre flugor i den smällen.

Antingen har ni dött av detta brutalt tråkiga inlägg eller så är ni fortfarande med mig. I så fall. Ursäkta mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0