Om några minuter...

sätter jag mig på tåget till Arlanda och därifrån flyger jag vidare till Luleå. Kvällen kommer att tillbringas på ett hotellrum. Förhoppningsvis är det ett bra sådant för jag har med mig allt som behövs för ett litet hemmaspa, eller i det här fallet, ett hotellspa.
Imorgon ska jag tillsammans med mina två kollegor titta på Luleåbutiken och få en övelämning för att jag ska ha sett butiken innan den 27:e februari då jag är tillbaka på jobbet på riktigt.

Den här typen av resor är vanliga i mitt jobb och tillhör vardagen, men efter att ha varit föräldraledig i 9 månader är detta mer som en smärre världsomsegling. Tågresa, flygplan, sova borta på hotell.....oj oj, förstår ni vilka grejor vi talar om för en understimulerad 2-barnsmorsa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0