Nu så!

Dagarna rullar på och ser för det mesta rätt lika ut. Hämta/lämna dagis, äta lunch, sovstund och sedan lek. För tillfället pusslar vi mycket. En sysselsättning som gillas efter veckor av hundratals tjuv och polisdraman med duplolegot. Även skönt för gubbarna att få vila lite.

Annars då? Jo i går fick jag äntligen upp gardinerna i vardagsrummet. Precis som jag hoppats på blev det betydligt ljusare och luftigare med det nya vita gardinerna. Glad i hågen ropade jag på Pelle, okey då jag kanske inte ropade på honom, det är sällan man behöver göra det i en lägenhet på 75kvm. Hursomhelst, så kom Pelle och jag sa;

-Visst känns rummet större och luftigare nu?!
-Absolut, med dom här gardinerna kan vi ju bo här i ytterligare tre år!

Kul.

Kommentarer
Postat av: Sara W

Det är humor det! Heja Pelle! Kanske bygga ut lite - ett rum som går ut från köket mot gården? På pålar?

2012-01-04 @ 20:17:54
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Magnus

Klockrent! Torrt och trevligt. Å andra sidan vet vi ju inte hur gardinerna ser ut..

2012-01-04 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0