LYCKA ÄR.....

när man på sådär "lite känn" stoppar in kablarna i diverse hål och vips så funkar det utan att man riktigt fattar vad man gjort. Brudtur kallas det för (någon rödstrumpa som blev provocerad?).

Men okey då, ska jag vara ärlig så behövdes ett samtal till Magnus då jag blev upplyst om att det finns ett trådlöst nätverk inbyggt i själva modemet och att jag var tvungen att koppla ur det gamla för att det nya skulle funka. Säger som många, många gånger förr: Tack Magnus....som du vet, du är min data-Hero!

Vad säger ni, nu tar vi och skiter i det tekniska ett tag va? Men jag måste ända säga att jag sjukt nöjd över att detta var fixat på under 10 minuter. Tralallala...la la...hurra!

Å Magnus snart kommer en bild på gardinerna. Jag förstår att det kliar i din kropp av otålighet!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag håller med Magnus - var f-n är gardinerna? :- )

2012-01-05 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0