Första dagen på det nya året.

Så har man ännu ett år och en nyårsafton bakom sig. Det blev en bra nyårsafton. Våra två små kom i säng vid 19.30-tiden och en halvtimme senare satte vi oss till bords. Lagom till att vinet var upphällt kom Ture ut från sitt rum. Både Pelle och jag såg var lugna middag flyga ut genom fönstret men Ture hade bara för avsikt att meddela att jag glömt mina tofflor inne hos honom. Ibland är han så söt så man dör en smula.
Idag har vi glatt oss åt den fina snön som fallit och som hjälpt stan att snygga till sig lite. Vad som inte var lika glatt var att upptäcka att vi var utan bredband. Å vad hjälper det att ordentliga Jenny skrivit upp i kalendern att den 31/12 upphör bredbandet. Någonstans mellan luciafirande och något julpyssel missade jag att ringa vår nya leverantör och göra en beställning.
Så fram till den 5:e januari bloggar jag från min mobil. Vilket är minst sagt skitsegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0