Bara sälja, inte köpa.

Det här med köpstoppet går bra. Om det är någon som undrar.

Har inte handlat något roligt sedan i fredags. Har till och med backat på att gå in på www.lookfantastic.com och beställa mina vanliga hudvårdsprodukter från dermalogica. Fick en känsla av att inköp av detta slag inte kunde sorteras in under fliken hygienartiklar när jag pratade med min vän Sara i telefonen.

Nästa sak blir att sälja av grejor på tradera. Min favortisport alla kategorier. Har ska det tas snajsiga bilder och sedan ska skiten iväg och nya friska pengar ska in på kontot.

Förresten, ni vet väl vad som gäller när man ska sälja saker på tradera?
Jo så här, på tradera spelar det ingen roll vilket skick produkten är i eller vilket årtionde det du säljer härstammar ifrån. Det viktiga är att det är från något känt "märke". Skitmärke som finmärke.
Och utöver det, en närbild på etiketten. Då är det som gott klart.
Puckon...

Kommentarer
Postat av: Sara W

Haha bra där! Bara sälja, inte konsumera. Förstår du längtar till 27 feb - då ska Visat slitas igen:-)

2012-01-11 @ 10:50:06
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Linda

På tal om att slita Visa - är det lookfantastic som gäller fortfarande för dermalogica? Eller har det kommit ut billigare alternativ? Jag frågar självklart mina shoppinggurus i ämnet. Hälsningar från en som ännu inte fattat att det skulle kunna vara ok att uppgradera krämerna efter tre års Niveande

2012-01-12 @ 23:17:16
Postat av: Anonym

Linda:Jag har, av gammal vana, fortsatt att beställa från LookFantastic,men tydligen ska man beställa från: www.jerseybeautycompany.co.uk. Där är både produkterna och frakten billigare.Kram

2012-01-13 @ 14:40:07
Postat av: Sofie

Haha, bra tips där angående Tradera. Sorgligt, men sant!

2012-01-14 @ 13:27:20
URL: http://www.kopa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0