Vi börjar helgen med en fredagsförmiddag.

Denna dag började redan kl 05.50 vilket gjorde att vi inte hade några som helst problem att hinna förbi blomstertorget för att uträtta ett ärende innan vi begav oss ut till mormor i Tokarp där vi tillsammans slog ihjäl förmiddagen.

På blomstertorget fick jag tag i årets upplaga av Lord Nelsons trädgårdstidning och frökatalog som brukar vara intressant läsning. Dock fick framsidan på årets tidning mig att vilja asfaltera igen hela min trädgård!

Eller va tycker ni....är inte denna Jim Carrey look alike fruktansvärt provocerande och en smula skrämmande?!!


Kommentarer
Postat av: Sara W

Lite drastiskt att asfaltera tycker jag.. Räcker väl med att skicka ett hotbrev t Carrey att om han nånsin ställer upp som affischgubbe igen ska han få sina fiska varma!

2012-02-03 @ 14:25:43
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Magnus

Jag trodde alla trädgårdsintresserade var mer eller mindre skrämmande?

Bloggens ägare undantagen då förstås.

2012-02-03 @ 14:52:24
Postat av: Linda

Vid första anblicken såg det ut som en fotbollsspelare från Inter. Ja, jag har blivit miljöskadad med åren. Så nej - inte passande för en trädgårdstidning.

2012-02-05 @ 10:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0