Trevligt sällskap och gott rödvin.

I går kväll gjorde jag det minst sagt orutinerade misstaget att beställa från afterworkmenyn på horse and hound och fick som straff in två sorgliga fläskfiléskivor. Tråkigt är bara förnamnet. 
Som sagt, en grymt orutinerad beställning och jag skulle aldrig våga berätta för Pelle vad jag beställde. Jag ser honom framför mig himlandes med ögonen.

Som tur va var det inte maten jag var ute efter utan det trevliga sällskapet som bestod av Sara, Julia, Maria och Elin. Självklart avhandlades ämnet barn, trots att man försöker är man ju där ändå, sedan betade vi av ämnet LCHF och med hjälp av våra telefoner kunde vi snabbt konstatera att finn crisp ska man hålla sig borta ifrån om man ska ta LCHF på allvar. Jo jo.

Mycket trevligt var det och gott vin kunde man beställa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0