Jamen hejsan, det var länge sedan!

Efter cirka 2 års frånvaro på soffbordet är dom åter igen på plats. Jag säger hej till gamla vänner och några nya bekanta bland inredningstidningarna.

Så hur tar jag hand om mina vännerna då? Jo, först skummar jag igenom tidningen lite snabbt för att sedan gå igenom det "viktiga" mer noggrant. Tredje och sista gången är det dags att riva ur sidorna med hundöron och in med dom i min plastmapp som är fylld med andra sparade godbitar. Vissa med många år på nacken.

Vad jag lägger märket till i tidningarna och som ställer till det för mitt köpstopp är all fin barninredning från Åhlens. Kolla bara här.






Kommentarer
Postat av: pernilla

Åh jag har oxå fallit pladask för blåbärbäddsetet pch grävskopan:)Tycker köpstoppet kan ruckas på för såna här viktiga grejer:)



Kram

2012-02-03 @ 12:09:21
Postat av: Anonym

2012-02-03 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0