Gilla!

Igår kväll kom vi överens om att försöka sälja vår sängstomme, modell Malm, från IKEA på blocket.

Idag tog jag kort, fixade ihop en annons och la ut sängramen på blocket. Tjugo minuter senare ringde en tjej från Norrköping och sa att hon var spekulant och vi bestämde att klockan fem skulle hon komma och hämta sängeländet.
Efter att packat ihop barnen och åkt till pappa för att låna lite verktyg började jag och Ture montera isär sängen.

Straxt efter fem var sängen historia och vi kunde öka på vår husbudget med 800 pickadoller.

Gillas!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va sorgligt, jag som vet hur du alltid gillat den sängen:-)

2012-02-09 @ 20:19:33
Postat av: Sara W

ja det var ju jag förstås som skrev det där..

Fattade förresten vilken ångest du fick för FinnCrisp - jag åt glatt av köttfärssås häromdagen och först efteråt talar J om att det var tomatsås i. fatta!! 22 g kolhydrater per hundra.. Inte bra!!

2012-02-09 @ 20:21:33
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Jenny W

Sara: Snälla du, lite tomatsås är ju inte ens i närheten av de 60/100 som Finn Crip innehåller. Hur f-n kan Katrin Zytomierska rekommendera det?!!

2012-02-10 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0