Det här med att bestämma sig...

Slår man upp en bok med ordet astrologi på ryggen och bläddrar fram till vågens tecken kan man läsa att vågen sällan tar några förhastade beslut, väger fördelar mot nackdelar och eftersträvar balans i de båda vågskålarna.

Det vill säga Jenny i ett nötskal.

Just därför är det en process utan dess like att välja tapet till barnens respektive rum. Just till Ingrids rum har jag fastnat för en söt tapet med fåglar på som jag tänker kan bli fin att matcha med solgula väggar. Men hallå, en ny tapet, hur charmigt är det? Ska jag inte istället beställa någon äkta retro från 60-70-talet? Just nu väljar vi (läs: jag) mellan dessa....





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag röstar på den gula, den med fåglar och den med små blommor. Själv har jag inga problem med beslut : )

2012-02-06 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0