Sol och 25 grader varmt...

visade sig vara ett underbart skönt höstväder att besöka trädgårdsmässan Jättegrönt i. Hade en "hejdundrande" trevlig stund i Gamla Linköping och som bonus blev det fika med familjen Waernér. Passade på att handla några mer växter till min skuggrabatt, bilder kommer snart, som jag hoppas och tror kan bli bra.


Jag försökte att se vad mina olika äpplesorter kan tänkas heta, men blev såklart osäker när jag inte hade några exemplar att jämföra med. Nästa år kanske man orkar ställa sig i den lååånga kön och få sina sorter artbestämda.


Härliga växtbord med massor av perenner!


Sol, värme, goda vänner och fika. Kan det bli bättre?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0