Närmre 30 än 40....

Söndag kväll och ännu en helg till historien. Lite läskigt vad tiden går fort. Det slog mig häromdagen att jag, i alla fall i ett par dagar till, faktiskt är närmare 30 än 40. Men bara i ett par dagar...
Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om utan vad vi gjort i helgen.

I fredagskväll var Pelle ute med några kompisar och jag åkte ut till mamma och pappa där dom tog hand om Ture och Ingrid medans jag lagade en citronkycklinggryta. Jag är verkligen så tacksam för att jag har mina föräldrar så nära och vet helt ärligt inte hur jag skulle klara mig utan dom.




Morfar och Ture skaffar sig mustach med hjälp av lite modellera.

Lördagen blev en riktigt lyxdag då jag och Ingrid mötte upp Vicke på Skandic city hotell och startade dagen med en smarrig hotellfrukost för att senare ge oss ut på stan för lite shopping. Kvällen avslutades med goda charkuterier på bordet och Mia Skäringers föreställning, dyngkåt och hur helig som helst, som jag tvingade Pelle att se på Tv:n.

Så vad har vi gjort idag söndag då.... jo självklart har vi varit på husvisning. Denna gång ett hus i Linghem.
Pelle tyckte det var ett bra hus, själv fick jag ingen magkänsla överhuvudtaget och därför har jag bestämt mig för att åka på visning nummer två, nu i veckan och känna efter en gång till. 
Trötta och sega stannade vi till på pizzerian där vi handlade kvällens middag. Jag fick dock ingen pizza eftersom jag inte kan äta osten så istället blev det en kebab. Inte helt fel det heller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0