Svårt att bestämma mig....

Imorgon är det onsdag och är det uppehållsväder åker jag och Ingrid ut till kollo som vanligt.

Dock kan jag inte bestämma mig för hur jag ska göra. Antingen åker jag förbi färghandeln och köper färg till staketet, som är i stort behov av att målas, och drar igång det projektet. Vore så skönt att få staketet iordning och slippa ge sig i kast med det nästa år. Men samtidigt är jag inte ett dugg sugen och dessutom kommer jag ändå inte att bli färdig på en dag....

Det andra alternativet är att plocka in utemöber, leksaker, klippa gräset, ta in tygskynkena vid uteplatsen och helt enkelt plocka ihop inför kommande vintersäsong. Som det är nu blir det ju inte av att vi åker ut på helgerna så jag kan lika gärna plocka ihop allt.

Ja så får det nog bli.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Ja det verkar ju onödigt att lägga ner sig för mycket.. Kan ju faktiskt vara så att ni är husägare nästa sommar!

2011-10-04 @ 19:53:50
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0