Still going str(on)g....

Säger bara en sak och det är att det är tur att Pelle bara jobbar halv dag idag. Jag blir liksom lite lugnare när han är hemma och jag har min budgivningsångest att dela med någon. Dock börjar även han se lite blek ut.

Jomen visst är det så att vi fortfarande håller på att buda!

Imorgon lördag åker vi till Anna och Johan i Stockholm. Å vad det ska bli skönt att släppa mobilen ett par dagar och umgås med vänner. För om det vore så att strålningen från mobilen vore dödlig skulle jag vara begraven vid det här laget.

Så sant som det är sagt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Å när ni kommer hit är ni husägare!!! Ska bli så kul att ses!

2011-10-28 @ 07:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0