På urusellt humör...

har jag varit i ett par dagar.

Jag är arg på precis allt från Svensk Fastighetsförmedling, som jag tycker är en patetisk mäklarbyrå som år 2011 sätter "lockpriser" på sina objekt, till att larmet på bilen drar igång även att jag gjort som man ska och tryckt på nyckeln TVÅ gånger. Behöver jag säga att jag är arg på Pelle också? Joohoo då, såklart är jag arg på den stackarn.

Ture är jag med arg på.....ja menar hur svårt kan det va att gå upp för en trapp?
Man.Måste.Inte.Stanna.På.Varje.Trappsteg.Och.Berätta.En.Ny.Tjuv o Polishistoria.När.Man.Har.Bråttom.Iväg.Till.Dagis!

Anledningen till all denna ilska stavas I-N-G-R-I-D. Lilla fröken Strand har de senaste fem nätterna vaknat cirka 4-5 gånger per natt och varit nästintill otröstlig. Det enda som funkar är att kånka runt, runt på henne i lägenheten. Allt på grund av två små risgryn till tänder som ska upp i nederkäken. Just nu är kl 22 och jag bävar för att gå och lägga mig. Snälla ni, håll tummarna för min omgivning genom att jag kan få sova några timmar i sträck i natt. Som sagt för min omgivning...

Kommentarer
Postat av: Data

2011-10-19 @ 05:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0