Nu är det sådär jäkla jobbigt igen.

Idag har vi hittat huset som vi ska bo i. Ägarna flyttar ut den 1:e december vilket innebär att det blir lagom att hänga upp julstjärnorna till första advent i vårt nya boende. Tänk om livet ändå vore så enkelt...

Klockan kvart i kom vi på att vi kanske skulle åka och titta på det där huset som vi tyckte såg så fint ut trots att det låg i ett områden som vi inte ens har diskuterat som ett alternativ tidigare. Sagt och gjort.

Nu kan jag ju bara tala för mig själv men efter att ha parkerat bilen på gatan, gått ett varv i trädgården, pillat lite på en vissen pionbuske, känt med handen på den fina tegelfasaden, kollat in genom de nyinsatta fönstrena stod det klart....här måste jag bo.
Inte blev det bättre efter att jag sett insidan av huset och ännu starkare kände att HÄR MÅSTE JAG BO!


Vad gör väl det att de bara fanns ett badrum, köket saknade frys och att det nyrenoverade badrummet hade en så ful blå plastmatta att det sved i ögonen. Är man kär så är man.





Kommentarer
Postat av: Linda

Huset måste bli ert annars ska de få med mig att göra!!!

2011-10-27 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0