Jag en ensamvarg...

I dagarna tre har vi varit utan Pelle som har varit ute på det åländska havet och i huvudstaden och förlustat sig.

Trist att vara själv kanske ni tänker? Men nej då, jag är ju en ensamvarg ut i fingerspetsarna och stormtrivs när jag får vara själv. I fredags kväll, då Ture sov hos mormor och morfar, belägrade jag mig i sängen redan kl 19 och drack lite vin, åt charkisar, kollade en romantisk komedi, lyssnade på winnerbäck, facebookade och bläddrade i en hög med gamla inredningstidningar, allt samtidigt tills det att klockan blev 01 då jag släckte lampan och slocknade. Herregud, så länge har jag inte varit uppe på evigheter.

Lördagskvällen tillbringades hos mor och far. Medans mormor tog hand om Ingrid passade Ture och jag på att hjälpa morfar att stapla ved. Därefter åt vi tacos, tackade för oss, packade ihop och åkte hem.

Utöver det har helgen bjudit på en sväng till IKEA för att kolla in deras julavdelning (som tyvärr blir mindre och mindre för var år som går) och en jäkla massa legobyggande.






Kommentarer
Postat av: Sara W

Jag är som du. Kan njuta av de där dagarna!

Om du kollar mitt senaste inlägg så har jag gett dig en bloggutmaning!

2011-10-23 @ 21:05:22
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0