Ihop plockat och klart....

är det nu på kollo. Jag har dragit på det länge, i hopp om att vi ska ta oss i kragen (läs: jag övertalar Pelle att följa med ut)och njuta av det stundtals fina höstvädret, men kände nu att det bara vore skönt att få i ordning på allt. Ingrid sov i vagnen så det gick fort och smidigt att plocka ihop.

Visst önskar man att man haft tid och ork att göra iordning sina trädgårdsredskap, slipa och putsa så dom är fina i vår när det är dags igen. Men istället sopade jag bort blad och gammal jord och blundade sedan när jag ställde in redskapen i boden.




Förr om åren har jag alltid fått in mina trädgårdmöbler inne i huset men i takt med att Tures "leksakspark" utökats fick trädgårsmöblerna snällt stå ute under taket. Kanske man kan trösta med en pressening.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0