Burr, sa Kasper när han såg en naken häst.

Vilket höstväder vi har haft i helgen som varit! Förrvisso soligt och fint men burr vad det har varit kallt. Fick ta en extra tröja under jackan, och det ska ni veta, jag är inte den som fryser i första taget. Dags att plocka fram vinterjackan snart kanske?

Rensade i bokhyllan och hittade den här lappen som jag skrev för ca 5 år sedan. Många frågar vart man vänder sig när man ska köpa kolonilott. Visst förekommer det att stugor säljs på blocket eller till och med via mäklare, men bäst är att ge sig ut i området och söka upp anslagstavlan. 

Just nu är det ganska så tomt på anslagstavlorna men i vår brukar det vara fullt med lappar. Vill man kan man ju göra som jag och sätta upp en egen lapp. Har man tur är det någon som vill sälja omgående och jag gissar att man kan få kollinotten för ett något lägre pris så här på höstkanten.

 
Om någon skulle undra......på lapparna som sattes upp fanns det naturligtvis ett telefonnummer på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0