Å så var allt lite bättre igen.

Nu har jag lugnat ner mig lite och är inte lika arg längre. Om det berodde på era hållna tummar vet jag inte men förutom lite matning vid 02-tiden fick jag en välbehövlig natts sömn. Så otroligt jätteskönt!

Dessutom har jag fått hjälp av bästa Magnus så att mitt trådlösa bredband återigen funkar. TACK SNÄLLA MAGNUS FÖR ATT DU ALLTID HAR TID FÖR ATT HJÄLPA MIG!

Nu när mitt vanligtvis goda humör har kommit tillbaka tänkte jag visa några bilder från i lördags då vi var i skogen och njöt av frisk luft och sol.




Lagom till att vi stannat bilen och börjat ge oss in i skogen sa jag till Pelle:
-Duuuu, är det inte älgjakt nu??!! Till svar fick jag:
-Du har tjatat om skogen och nu är vi här. Ska vi åka hem eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0