Ett krampaktigt tag i mobilen.

Idag har vi varit en sväng hos mormor i Tokarp. Ture och mormor kollade i dom nyligen anlända julkatalogerna och sedan var vi en sväng i lekplatsen och tog oss sist men inte minst en fika innan vi åkte hem.

Annars då....
Jo nu är budgivningen i full gång på huset i Linghem. Trots att jag haft mobilen klistrad i min hand hela dagen har jag varit förhållandevis lugn. Jämför man den här budgivningen med budgivningen på "mitt" 50-talshus i tegel som vi förlorade för några fredagar sedan är det här mer som om att var ihop med en kille som är lite mer kär i en själv än vad man är i honom. Det kostar helt enkelt inte så mycket känslor att bli dumpad.
Ganska praktiskt när man nyligen förlorat drömhuset eller läs: fått hjärtat krossat av snyggast killen på skolan.

Förresten, sa jag att vi nu haft ledande bud i 9 timmar....





Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha, roligt skrivet med liknelsen. Lycka till!

2011-11-10 @ 07:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0