Så gick ännu en dag av föräldraledigheten.

Dagen som jag trodde skulle bli en riktig skitdag överraskade och blev istället till en riktigt bra dag!

Först av alla checkade vi in på öppna förskolan i Ljungsbro. Ture hittade snart en tjej klädd i pippikläder och eftersom han inte ville vara sämre fick han på sig en outfit han med. Sedan lekte dessa två tillsammnans tills det var dags att åkta hem. Under tiden satt Ingrid och jag, i lugn och ro, i soffan och läste tidningar.
Då och då sprang Ture förbi och ropa:

-MAMMA... JAG HAR TRÄFFAT TJEJ!!!


Det visade sig vara omöjligt att få till en bra bild på dessa två eftersom dom inte var stilla en endaste sekund. 

Efter lunch stängde vi igen båda dörrarna till sovrummet och drog ner rullgardinerna. Ingrid och Ture sov i 2,5 timme och jag passade på att se en film och surfa runt på telefonen. Allt medans Fredde snickrade på fönstret i Tures rum.

Snart så, snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0