Rekommenderas å de varmaste.

För en tid sedan laddade jag hem den svenska appen Perenner till min Iphone och i samband med det förändrades världen. Nåja, kanske inte riktigt men nästan.

För ringa 22 kr har man tillgång till över 1000 olika sorters blommer och växter, samt upp emot 800 inspirerande bilder och mängder av nyttig information. Utöver detta innehåller appen videolektioner, skötselinstruktioner, växtbeskrivningar och möjligheten till att spara sina favoriter och sortera in dem under soliga, halvsoliga, skuggiga och halvskuggiga lägen

Så tänk, istället för en tung bok om blommor och växter, som tyvärr oftast är präglad av den tid den är skriven på så kan man nu få allt detta i sin telefon. Appen finns även för androidtelefoner.

Behöver jag säga att jag är såld....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0