En konstig natt med mycket att stå i.

I natt har jag sett ett grönt truckliknande fordon köra runt på pappas vita volvo nedanför vårt köksfönster. Jag blev såklart otroligt upprörd över att någon flyttade runt på vår bil men eftersom jag samtidigt hade en Mc:donaldspåse i papper med 5 vita små möss i och som jag oroade mig för ännu mer kunde jag liksom inte släppa mössen och gå ner och ta tag i situationen med bilen....

Hur som helst slet sig mössen och jag vet att jag kände dom krypandes över min kropp, men jag lyckades skaka av mig dom och i nästa sekund hade jag vunnit 19,4 miljoner (just ,4:a var viktigt) och vi skålade i champange.


Puh, inte konstigt att jag var helt utmattad när jag vakna. Undra vad en drömtydare hade sagt om det här....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0