Skönt gung på Äpplevägen.

500 kr fattigare men samtidigt åtskilliga timmar besparade på renovering av gamla murkna trädgårdsmöbler sitter jag nu, mer än nöjd, här hemma i soffan och gläds åt mina nya trädgårdsmöbler.

Tänkte lägga ut mina gamla möbler på blocket under rubriken "renoveringsobjekt" men ställde mig i sista stund frågan om jag har tid och lust att svara i telefonen och bestämma tid med eventuella köpare för några hundralappar och kom fram till att, nej det har jag inte.

Efter att ha lyft över de nya möblerna från Hallonvägen till min stuga på Äpplevägen lastade jag inte de gamla möblerna i bilen och tog vägen förbi tippen.
Allt under tiden Ture och Ingrid sov middag och allt under en timme.


Välkomna att inviga de nya trädgårdmöblerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0