Onsdag = Heldag på kollo.

Efter att ha inhandlat färg och målartvätt på byggmax åkte jag och Ingrid ut till kollo och började fixa med ett projekt som stått på "att göra listan" i fyra år.
När denna uteplats byggdes grundmålade jag reglarna. Varför projektet avstannade och jag aldrig kom mig för att fortsätta att måla med vit färg vet jag inte. Förmodligen för att det är så tråkigt att måla. 

Idag, fyra år senare, gick jag äntligen loss med målartvätten och fortsatte sedan måla med vattenbaserad vit oljefärg. Måla är verkligen tråkigt så när svärmor Inger ringde och frågade om jag ville komma över på en kaffe och lite rabarberkaka var det en suverän ursäkt för att släppa målarpenseln.


Vitt och fräscht....Nu ska bara taket på så är detta projekt klart!


Å den här lilla juvelen har legat i vagnen och snusat och sovit hela dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0