Jättegrönt 2011

I förmiddags hämtade vi upp Farmor Inger och begav oss till trädgårdsmässan Jättegrönt i G:a Linköping. Även om jag varit på den har mässan många gånger tidigare och trots att det inte finns några direkta nyheter så när solen strålar från en klarblå himmel så njuter i alla fall jag! 

Hem fick jag med mig; stockrosor, rosenvial och fingerborgsblommor. Alla dessa tre har jag försökt mig på tidigare utan något vidare resultat men skam den som ger sig. Gör nu ett nytt försök.


Rosenvial och fingerborgsblomma.


Fika i solen hos Ragnar Dahlberg.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Just det, för mig blev det Mässan jag glömde. Igen. Nästa år kanske..

2011-05-09 @ 20:17:06
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0