Sweet sunday....

Idag har Ture och jag varit hos mormor och morfar. Jag hade kunnat åka ut till dom så fort frukosten var avdukad, men efter tydliga instruktioner att vi var välkomna EFTER lunch, dvs EFTER vasaloppet, fick vi snällt vänta på  11,30 bussen som tog oss ut till Malmslätt och till mormor och morfar :-)
Efter att ha VAB:at tisdag, onsdag, varit i Älmhult torsdag, fredag och hängt med Ture hela lördagen var det rejält skönt att få lite avlastning. Under tiden mamma och pappa klippte och klistrade med Ture satt jag ner och stickade.

På eftermiddagen gick vi ut för att njuta av det fantastiska vädret. Jag vet att det omöjligt kan vara vår den 6:e mars och att alla som pratar om att det är vår i luften bara är svenskar som har en brutal längtan efter sol och värme, men faktiskt det var vår i luften!



Träffade på en katt på promenaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0