Pimp my ride......eh jag menar spis.

Enda sedan jag tog hem den spis jag själv lekt med som liten från mina föräldrar har jag tänkt att jag skulle fixa till den lite. Först var tanken att bara måla i med lite färg där det var avskavt och fult men sedan såg jag i en inredningstidning en svart BRIOspis som blivit dekorerad.

Så efter en beställning till pappa på svarta cirklar i folie och en tur till Claes Ohlsson där jag inhandlade presentpapper, färg, pensel och krokar för 88 kr var det bara att sätta igång och så här blev resultatet...



FÖRE


EFTER


Åååå ja, jag veeeet, jag är en jävla pysselkärring!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Men åååååååååh va fin! Kan man lämna in beställningar på gamla grejer att få omgjorda nu eller?

2011-03-01 @ 20:15:29
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0