Ledsen men nu måste jag klaga lite....

för tillfället är jag så jäkla trött * har ont i ryggen * telefonen ringer hysteriskt på jobbet * har i nästa vecka två butiksöppningar som så här i sluttampen kräver massor av jobb * är just nu mitt uppe i en treveckors introduktion med tjejen som ska ta över mitt jobb när jag går på föräldraledighet, en introduktion jag känner att jag inte har tid för men såklart måste göra bra *ska resa till Skövde över dagen imorgon * Köpenhamn och Eskilstuna nästa vecka en son som sover dåligt och kommer in till oss ca 2 timmar efter att han har somnat och ligger och trycker sig mot mig och om jag inte har mitt ansikte mot hans tar han tag i mitt nackskinn och vill att jag ska vända på mig så vi ligger näsa mot näsa.....

Just nu skulle jag vilja låsa in mig i ett mörkt rum, utan TV och med en 90cm bred säng och bara sooooova.

Å värre lär det väl bli när nummer två är här! Tänk om jag ser tillbaka på de här sista veckorna som "rent ljuvliga".....vad f-n gör man då? Biter ihop och köttar på.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det blir ju ingen semester sen, men då behöver du inte prestera ett dugg mer än att dina två ungar överlever. Och i det tumultet kan du vara hur dåsig och dimmig du vill. Puss på dig!

2011-03-16 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0