Imorgon bär det iväg...

till Älmhult och till Linda, Markus, Ellen och Evelina. Att alla är friska och det ser ut som om denna resa faktiskt ska bli av känns helt underbart.

Dessa två dagar när jag har varit hemma med Ture har telefonen ringd mest hela tiden. Nu har jag bett tjejen i växeln att knappa in mig på semester torsdag och fredag och jag tänker faktiskt strunta i att svara i mobilen (om det inte är något viktigt vilket jag ser på numret). Jag vill bara vara i nuet och inte springa runt och prata jobb.

Nu är det dags att börja packa och trots att jag inte behöver packa ner någon solskyddsfaktor till denna semester är det en hel del som ska med....

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0