Hemma igen...

Nu är vi hemma. Att åka tåg blev inte den succé som jag trodde det skulle bli. Ture ville inte sitta still, inte läsa bok, inte dricka festis eller äta de vindruvor som jag så rådigt sköljt och förbrett inför resan. Istället var han stökig och vill bara traska fram och tillbaka i tåget. Så det var vad vi gjorde i 1 timme och 45 minuter....

Bortsett från tågresan har vi haft det bra i Älmhult! Nu är det skönt att vara hemma. Denna kväll har Ture snusat lungt och skönt i sin säng, Pelle är i Oslo, jag har kollat på let´s dance, stickat och ätit en halv påse med bilar = livskvalité.

Nu är jag rejält trött och ser fram mot att krya ner i min säng. Å bäst av allt, helgen har precis börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0