En inlägg, kraftigt inspirerat av Mia Skäringers föreställning!

Här kommer några bilder från helgen.


Bland det mest komiska jag vet är föräldrar som inte fattar hur pinsamma dom är när dom konstant pratar om hur fantastiskt duktiga deras barn är och hur tidiga dom är i utvecklingen...Just därför tänker jag sälla mig till skaran och i sann "solsidan-anda" berätta att Ture nu är SÅÅÅÅ duktig så han har tagit inmundigandet av mat till nästa nivå och lagt besticken åt sidan för att uteslutande äta med pinnar! 
 
 
Själv har den präktiga morsan (synd att jag inte äger ett endast plagg av Odd Molly för då hade jag kunnat vara en riktig Odd Molly-morsa) stickat en kofta åt nästa unge.....söt va!


På väg in i bilen för att tuta iväg till Norrköping och Mia Skäringers föreställning. Så här på söndagkvällen är jag fortfarande helt uppfylld av henne. Öppningsnumret när hon kommer in i bikini är det bästa jag någonsin har sett!


Här sabbar Ture den perfekta bilden och visar upp sig från sin sjukaste lilla sida. Förkylning sitter på luftrören och trots inhalationer varannan timme är det jobbigt för honom att andas. Håller tummarna för att det, efter ett dygn, vänder och att vi slipper sjukhus.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Stackars Ture..

Tyckte kvällens kommentar i Solsidan var bra: näjdå, vi ligger här och är glada..

2011-03-13 @ 20:47:49
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0