Nu är det snorigt kan man lugnt säga.

Just nu är både Ture och Ingrid sjuka.

Det började med att Ture blev förkyld, en förkylning som sedan satte sig på luftrören. Sedan i lördags kväll har jag/vi inhalerat honom varannan timme men nu tycker jag det känns som om det håller på att vända och att han är på bättringsvägen.
Tidigare har han inte förstått att medicinen hjälper honom och han har mest tyckt att det har varit tråkigt att sitta still och få medicin, men nu för första gången ber han själv om medicin. Liten håller på att bli stor.

Även om Ingrid inte har samma problem med andningen som Ture, vilket jag håller alla tummar för att hon inte heller kommer att få, har hon det jobbigt med sin förkylning. Med mycket snor i en liten näsa kan även det bli tufft för andningen.


Just nu önskar jag mig mest av allt att vi får mer sovtimmar denna natt än de två timmarna det blev i natt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0