Hej igen!

Den här lille gynnaren har jag träffat på många gånger i sommar. Senast vi sågs var när jag skulle vattna tomaterna och den tog ett rejält skutt ut från tomatplantan. Gissar på att den inte uppskattade den kalldusch med iskallt vatten som den fick på sig när jag gick fram med vattenkannan.

Kul att vi har setts så många gånger men roligast, för den som står och ser på, är nog att både jag och grodan sprattlar omkring i luften när vi ses. Dock skriker han inte som en kärring, som vissa andra gör...


I sandlådan, i daggkåpan, vid diskbänken och sist nu i tomatplantan han måste verkligen gilla kollo! 


Kommentarer
Postat av: anna

Eller så gillar han helt enkelt kärringen som skriker....;)

2011-07-30 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0