Ännu en heldag på kollo är till ända.

Idag har vi haft Camilla, Olle och Anton på ett lunchbesök och förutom det har dagen gått i snickrandets tecken vilket inte, om ni frågar mig, är en dag för tidigt.
Äntligen är pärlsponten på plats och nu är det "bara" för mig att sätta igång och måla. Nu kan vi bocka av pärlsponten från listan och nu ligger mitt fokus, och förhoppningsvis Pelles, på arbetsbänken.
Satt just och kollade på IKEAs hemsida och upptäckte att det finns massor av bra produkter, såsom diskställ, krokar, bestickställ och liknande som kommer att passa perfekt att skruva upp på arbetsbänken.

Har jag tur kan det bli bänk av denna vecka.


Gillar att Pelle är noga när han jobbar!


Men oj vilken spännande väska den där verktygslådan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0