Ok då, det var inte så himla farligt!

En gång för ca 5 år sedan var jag på julfest med jobbet på Busfabriken (ja vet, skitkonstigt ställe att ha en julfest på!). Kan inte påstå att jag var 100% säker på var det låg men som vanligt litade jag på min magkänsla då jag inte har något vidare lokalsinne. 
Detta brukar vanligtvis gå väldigt bra, särskilt när jag är själv i bilen....

Efter några svängar runt flygplatsområdet kom vi till slut fram till Busfabriken och om jag säger att stämningen inte var på topp i bilen så ljuger jag inte.


Det pissiga humöret hängde vi av oss tillsammans med skor och jackor i entrén och sedan tillbringade vi 2,5 timme i barnens paradis.
Ture var till en början nöjd med att ta det lite lugnt och plockade lite bland bollarna. Efter ca 5 minuter var han så "i gasen" så han knappt var kontaktbar. Det var liksom bara att hänga på.....


Ture 2 år och läskunnig!


Sedan skruvades tempot upp....


Mej-ja, Mej-ja
 

Premiär i ett bollhav...


En riktig höjdare tyckte Ture! Själv ser jag mig skicka iväg Pelle och
Ture med 120 kr på fickan, ok dom kan väl få en fikapeng också, en
lördag så jag kan vara själv hemma i lägenheten ett par timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0