This is for you Camilla :-)

å alla ni andra som är sugna på att bygga en odlingslåda för tomater inkl spaljé.
Dock får ni ha lite fantasi då bilden tyvärr inte ger så mycket information...


Ett tips är att snickra ihop en låda, där det är några millimeter mellan springorna i botten och klä insidan med svart plast. Därefter hade jag gjort några hål i plasten för vattnet att rinna igenom. Därefter hade jag borrat hål och monterat horisontella vajrar i själva spaljéstativet för att stötta tomaterna.



Detta nybyggda fina hus ligger på Emmalund. Välkommen till mig i vår så
kan vi tillsammans smyga på dessa fina lådor.
Ni vet väl att kopiering är den yttersta formen av att ge en komplimang.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Precis dom jag menade, men jag är säker på att jag också har sett en ritning. Men det kanske inte var hos dig...

jag får leta mi mina gömmor

TACK

2011-01-30 @ 07:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0