Pia´s Botaniska

Sent igår kväll var jag ute och promenerade i en del av Norrköping som jag aldrig är i. Helt plötsligt sprang jag på denna lilla affär och eftersom det var öppet passade jag på att gå in. Det visade sig vara en liten blomsteraffär med både snittblommor, krukväxer och en uppsjö av fina små saker.

Fick massor av inspiration och blev rejält köpsugen. Tyvärr hjälper det inte att lönen kommer nästa vecka, måste spara pengar inför framtiden.
Kanske borde känt mig stolt för att plånboken inte åkte upp men tyvärr var det bara ledsamt. Därför tycker jag att när ni nästa gång är i Norrköping ska gå in i denna lilla pärla till butik och låta pengarna rulla!

Adress:Västgötegatan 30, Norrköping

Några bilder från hemsidan som jag lånar för att dela med mig av....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0