Lite lycka.

Nu är julen borta på Järnvägsgatan 8. För att kompensera adventsstjärnorna som jag är barnsligt förtjust i och som jag kommer att sakna köpte jag tulpaner för en "hunka".
Det var det helt klart värt....


Tänke att jag skulle vara lite "wild and crazy" och mixa två färger.
Ibland blir det bra när man provar något man egentligen är motståndare
av.


A:Kommer våren snabbare för att jag köpte dessa underbara handskar?
Saknar jag trädgårdshandskar och är jag i behov av ett par?
Är det bra att lägga pengar på ett par trädgårdshandskar i januari när
det ekonomiskt är en trist månad?

B:Blir jag lyckligare av dessa raringar?

På A svarar vi NEJ, på B svarar vi JA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0