Kul kille.....

En del par som jag känner ringer varandra flera gånger per dag för att kolla av läget eller säga något "viktigt som inte kan vänta". Pelle och jag ringer aldrig varandra om det inte är något speciellt som inte kan vänta. Skönt tycker jag då jag skulle bli skitirriterad om han höll på att ringa när jag sitter och jobbar.

Idag ringde Pelle mig på jobbet.....
Han började med att fråga vad jag höll på med.
Jag sa att jag jobbade.
Jaha, sa han då.
Sedan sa han:
-Dom ringde från Tures dagis.

En våg av irritation välde över mig.
Jag sa:
-Men va faaan är det nu då?!!!!

Pelle sa:
-Haaha, jag bara skämta!

Ibland är han så himla kul :-)

Kommentarer
Postat av: malika

tur att vi är olika......

2011-01-04 @ 12:50:01
Postat av: Linda

Ha ha ha ha ha ha ha ha......

2011-01-06 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0