En resumé av 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det kan man säga, jag var på familjesemester med två andra par och ungar i juli på Öland.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, isf har jag glömt bort dom.
Fick någon/några av dina vänner barn i år?
Som vanligt, en massor! Bla Linda som fick Evelina tjej nummer två och Sara som fick en liten Edith.
Vilka länder besökte du?
Dåligt med resandet detta år, den enda utlandsvistelsen var när Pelle och jag var i Belgien/Antwerpen.
Dock var det en riktigt bra resa och ett resmål att rekommendera.

Något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett hus i Vikingstad från 50-talet.

Vad var din största framgång 2010?
Att det går bra och att jag trivs så himla bra på mitt nya jobb.
Ev misstag 2010?
Ett rejält misstag var när jag glömde stänga dörren till frysen och mina 20 L hallon smälte ner och istället blev till hallonisklumpar. Klantarsle....kan man säga. Men det var väl straffet för att jag är "lite" snål med mina hallon.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Opererade bort sköldkörteln i maj. Så nu har jag ett livslångt förhållande med Levaxin.

Bästa köpet?
Helt klart min ring som jag laddat för att köpa och sparat till i flera år.

Vad spenderade du mest pengar på?
Se ovan.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ture, Pelle, mamma & pappa, mina vänner, min kollega Annica.

Vad önskar du att du gjort mer?
Lekt mer med Ture....Mitt ständigt dåliga samvete.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat med Pelle om vem som ska göra vad med Ture.
Favoritprogram på TV?
Våra vänners liv, Så mycket bättre, Boardwalk Empire.

Bästa boken du läste i år?
Totalt hjärnsläpp. Kommer inte på någon trots att jag ständigt har en bok på gång.
Något du önskade dig men inte fick?
En fast anställning på etableringsavdelningen stadium.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Efter att ha kollat i kalendern och fräschat upp mitt minne.....eh, inget. Just det! Blev bjuden på lunch i Örebro av min "svåger" Martin!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Huset på Nilsegårdsgatan i Vikingstad.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hemsk, skittrist, noll engagemang och bara 30+ ful.
HÄR MÅSTE JAG SKÄRPA MIG! Se bild nedan....

Vilka sidor besökte du mest på nätet?
Facebook, Katrin Zytomierskas blogg, blocket, tradera, blogg.se, aftonbladet och sist men inte minst, HEMNET. 
Vem saknade du?
Som vanligt Farmor Ingrid. Å den 9:e december extra, extra mycket.

De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart min jobbarkollega Annica som är så himla roligt, kunnig och som jag skrattar så mycket tillsammans med. Av henne lär jag mig massor av varje dag som jag jobbar tillsammans henne.
Hon är en löneförmån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0